ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





بهترین هدیه خداوند

بهترین هدیه خداوند

 

در حالی که دلم مانند کویری تشنه و بی جان بود در حالی که بغض گلویم را گرفته بود

و از درد تنهایی دیگر جانی نداشتم در حالی که چشمهایم از اشک ریختن سویی نداشتند ،

در حالی که هنوز غم جدایی از عشق گذشته در دلم نشسته بود

در حالی که دیگر امیدی به ادامه زندگی نداشتم و تمام درهای امید

 به زندگی به رویم بسته شده بود

در حالی که آسمان دلم پر از ابرهای سیاه سرگردان غم و غصه بود ،

 در حالی که آرزوی مرگ از خدای خویش داشتم

 

 در حالی که دیگر دستهایم طاقت این را نداشتند که یک کلام نیز از عشق

 و عاشق شدن بنویسند در حالی که  هوای قلبم گرفته و سرد شده بود 

 خداوند هدیه ای را به من داد که زندگی مرا آرام و پر از امید کرد…

 به باغچه دلم زیباترین و خوشبوترین گل را هدیه داد، به آسمان تیره

 و تارم مهتاب روشن بخش و ستاره  درخشانی را هدیه داد

در  جاده های خسته و خالی ام همسفری با دلی پر از محبت و مهربانی هدیه داد 

 به دل پر از سکوت و پر از غمم نیروی عشق را عطا  کرد

 به دستهایم قدرت این را داد که هر چه میخواهند از عشق بنویسند و بهترین

و زیباترین جملات را برای عشق بگویند

 به پاهایم قدرت این را داد که بتوانند در جاده های پر از عشق قدم بزنند و به

 وجودم اراده عاشق شدن را داد

 آری او  یک فرشته زیبا ومهربان را به زندگی ام هدیه داد!

 آن فرشته را مانند باران عشق کرد و بر روی من نازل کرد تا تن  غم زده و خسته مرا بشوید

 و جانی دوباره و طراوت عاشقانه ای دوباره به من ببخشد…

 آن فرشته را مانند گلی کرد  و در گلدان طاغچه قلبم گذاشت تا  عطر و بوی عاشقانه اش

 حال و هوای  خانه دلم را دگرگون کند!

 آن فرشته را تمام زندگی من  کرد ، قلب آن فرشته را در قلب من طلسم کرد ،  

و در های قلبم را بر روی او بست و کلیدش را نزد خود نگه داشت!

هدیه ای که خداوند به من داد ، آرزوهایم را زنده کرد ، دلم را پر از امید و دل گرمی کرد!

 هدیه ای داد که از گل هم زیباتر بود ، از خورشید نورانی تر بود و از ستاره درخشانتر!

 و این هدیه بهترین چیزی بود که خداوند در تمام زندگی ام به من داد! آری

 او خوشبختی را به من داد

 او عشقی دوباره را به من داد !

 سپاس آن خدایی که زندگی دوباره به من بخشید ، بهترین هدیه دنیا را به من داد ،
 و قلبم را آرام و پر از عشق کرد !

سپاس آن خدایی که عشقی پاک و واقعی و بدون ریا  و بی پایان را به من هدیه کرد !
پس خداوندا کلید قلبم را تا پایان زندگی ام ، تا ابد و برای همیشه نزد خود نگه دار

 تا من نیز با مهر و محبت و عشق خودم  آن قلب سرخ را که به من هدیه دادی

 درقلبم نگه دارم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 21:0 | |